Languages

Održana studentska debata „Tradicionalna vs Online nastava“

Na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru održana je studentska debata „Tradicionalna vs Online nastava“. Anketom tko je bolje prezentirao i branio svoje stavove pobjedu je odnio tim koji je zastupao Online nastavu. U zaključku, oba tima su se složila kako je za kvalitetan nastavni proces nužno uključiti sve one dobre karakteristike oba oblika nastave.

Debata je održana u okviru kolegija Elektronička obrazovna okruženja koji se izvodi na drugoj godini diplomskoga Studija informacijskih znanosti. Nositelj kolegija je doc. dr. sc. Marko Odak, a asistentica Andrea Ivanković.

Voditelj tima Tradicionalna nastava bio je student Ivan Tadić, a voditelj tima Online nastava Zvonimir Herceg.

Nositelj kolegija doc. dr. sc. Marko Odak je pohvalio oba tima i kazao kako su izneseni argumenti pokazatelj da studenti razumiju prednosti i nedostatke pojedinog oblika nastave.

„Prelazak na online nastavu za vrijeme pandemije je omogućio nove, važne spoznaje. Proteklo razdoblje može se promatrati i kao eksperiment iz kojega se može puno naučiti. Ubuduće, više se ne možemo oslanjati na 'hitnu nastavu na daljinu' koja je samo privremena promjena trenutnog oblika (učioničke ili mješovitog oblika) nastave u online okruženje korištenjem dostupnih alata. Naglasak treba biti na osiguranju kvalitete obrazovnog procesa uz primjenu sustava i alata iz područja e-učenja“, objasnio je Odak.

Cilj debate bio je prezentirati prednosti i nedostatke pojedinog oblika nastave. Pitanja o kojima se raspravljalo su:  je li online nastava jednako kvalitetna kao i učionička nastava, je li moguće strogo učioničkom nastavom motivirati studente za učenje, koja predzanja studenti trebaju imati da bi uspješno pratili online oblik nastave itd.

Snimka debate dostupna je u Sumarum sustavu za e-učenje i na YouTube kanalu Filozofskog fakulteta.