Školska praksa uspješno se odvija i u virtualnim učionicama

Praktični dio nastave važan je dio obrazovanja budućih nastavnika, a školska praksa obvezna je na diplomskome Studiju njemačkoga jezika i književnosti te se, unatoč novonastalim izvanrednim okolnostima uzrokovanim pandemijom koronavirusa, odvija nesmetano i iznad očekivanih planova.

Dugogodišnja suradnja Studija njemačkoga jezika i književnosti Filozofskoga fakulteta SUM-a i triju srednjih škola u Mostaru uspješno je nastavljena na obostrano zadovoljstvo. Studenti mogu neometano prisustvovati nastavi kod profesorica njemačkoga jezika: Antonije Ćavar u Gimnaziji fra Grge Martića, Blanke Kolende u Srednjoj turističko-ugostiteljskoj školi te Mirjane Bevande u Srednjoj medicinskoj školi Sestara milosrdnica.

Studenti su uključeni u virtualne učionice u navedenim školama te prate nastavu koja se odvija u tome trenutku. Pripremajući virtualne sate, videomaterijale, online vježbe i zadatke, uključeni su u rad i organizaciju nastave.

„U okviru redovitih predavanja putem Google Meeta ugostili smo naše profesorice kako bismo napravili presjek stanja trenutnoga odvijanja nastave u školama kroz usporedbu klasične i online nastave te razgovor i razmjenu iskustava oko izvedbe nastave, ali i načina provjere znanja i zaključivanja ocjena. Pripremljeni digitalni nastavni materijali trenutno se koriste u nastavi i ostaju na korištenje školama“, kazala je doc. dr. sc. Magdalena Ramljak sa Studija njemačkoga jezika i književnosti Filozofskoga fakulteta SUM-a.

Već dugi niz godina postoji uspješna suradnja s mostarskim srednjim i osnovnim školama te su studenti njemačkoga jezika tijekom cijele godine mogli sudjelovali u nastavnome procesu, najprije prisustvujući i prateći rad profesorica mentorica, a potom i samostalno izvodeći nastavu.