Studij novinarstva i Udruga Press obilježili Dan medijske pismenosti

Udruga studenata novinarstva Press i Studij novinarstva Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Mostaru u povodu Dana medijske pismenosti, a u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, organizirali su radionicu pod nazivom „Influenceri i youtuberi – posao ili hobi u 21. stoljeću?“ za učenike od šestoga do devetoga razreda osnovne škole.

Predavanje je održala doc. dr. sc. Ivana Sivrić na temu „Influenceri, youtuberi i prikriveno oglašavanje“, a zatim su studenti novinarstva vodili radionicu pod nazivom „Prednosti i mane života influencera i youtubera u suvremenom digitalnom prostoru“. Kroz predavanje i radionicu učenici su kritički promišljali o utjecaju influencera i youtubera i prepoznavanju prikrivenoga oglašavanja na društvenim mrežama kroz konkretne primjere.

„Djeca su uvijek timski igrači, rado se odazivaju i aktivno sudjeluju, baš kao i danas kroz interaktivnu radionicu, gdje su zaista prepoznali koliko je prikriveno oglašavanje prisutno u medijima. Čast nam je i zadovoljstvo što smo uspjeli organizirati jednu ovakvu radionicu te što je i škola pozitivno odgovorila na naš poziv“, kazala je doc. dr. sc. Ivana Sivrić sa Studija novinarstva.

Učenici su posjetili Sveučilišnu televiziju SUM TV i upoznali se s načinom rada televizijske redakcije i produkcije programa, a svi su sudionici dobili i potvrde o sudjelovanju.

Emili Ibrulj, predsjednica Udruge Press, istaknula je kako je ovo tek početak planiranih radionica i predavanja iz područja medijske pismenosti.

„Udruga Press želi pridonijeti stvaranju poticajna okruženja za učenje o medijima, osnažiti učenike na kritičko vrjednovanje medijskoga sadržaja te ukazati na važnost medijske edukacije već od rane dobi. Ovo je odlična prilika za studente gdje prenosimo stečena znanja sa Studija novinarstva iz područja medijske pismenosti te medija i odgoja djece“, kazala je Ibrulj.