Promoviran Enciklopedijski rječnik odnosa s javnošću
Enciklopedijski rječnik odnosa s javnošću (Enciclopedic Public Relations Dictionary) autora prof. dr. Zorana Tomića promoviran je studentima Sveučilišta u Mostaru na Sveučilišnoj televiziji. Promotori rječnika bili su autor prof. dr. sc. Zoran Tomić doc. dr. sc. Đorđe Obradović, doc. dr. sc. Marijan Primorac, te prof. dr. sc. Miroslav Vasilj kao moderator. Enciklopedijski rječnik odnosa s javnošću sadrži više od 3.000 pojmova i sintetizira svu interdisciplinarnost profesije odnosa s javnošću.
Po svom sadržaju i značenju Enciklopedijski rječnik odnosa s javnošću namijenjen je prije svega profesionalcima i praktičarima u struci odnosa s javnošću, zatim studentima informacijskih i komunikacijskih studija s posebnim naglaskom na studije odnosa s javnošću, menadžerima i svim dionicima komunikacijskog menadžmenta, ali i svim drugim osobama koji sudjeluju u komunikaciji s javnošću provodeći svoje profesionalne, ali i osobne komunikacijske zadaće i ciljeve.
Dominantna područja obrade su informacijsko komunikacijske znanosti s posebnim naglaskom na komunikologiju, novinarstvo i masovne medije, zatim ekonomske znanosti naglašeno grane menadžmenta i marketinga, zatim sociološke i politološke znanosti, psihologije pa sve do općih pojmova i njihovih značenja.
Treba istaknuti da je svaki od navedenih pojmova rječnika preveden i na engleski jezik što bitno doprinosi svjetskoj standardizaciji profesije koja se na našim područjima razvija početkom ovog stoljeća. Nakladnici Enciklopedijskog rječnika odnosa s javnošću su Sveučilište u Mostaru i izdavačka kuća Synopsis iz Zagreba i Sarajeva.
Promocija se može pogledati na linku.