Konferencija PR, Media & Sports Days University of Mostar: Integracija umjetne inteligencije u PR, medije i sport
Osma Međunarodna znanstveno-stručna konferencija PR, Media & Sports Days University of Mostar s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija održat će se 8., 9. i 10. studenoga u prostorima Sveučilišne televizije u Kampusu Sveučilišta u Mostaru. Održavanje konferencije odvijat će se uživo i online, tako da će svi zainteresirani konferenciju moći pratiti uživo putem poveznice koja će se nalaziti na službenoj mrežnoj stranici prdays.sum.ba
Osim domaćih organizatora Konferencije, Studija odnosa s javnošću i Studija novinarstva Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Mostaru, ovogodišnji međunarodni suorganizatori su Fakultet za audiovizualne medije i kreativne tehnologije Sveučilišta primijenjenih znanosti Inland Norveška i Sveučilište Sjever iz Republike Hrvatske.
Pozdravne govore na otvaranju Konferencije imat će prof. dr. sc. Zoran Tomić, rektor Sveučilišta u Mostaru, prof. dr. sc. Marin Milković, rektor Sveučilišta Sjever, prof. dr. sc. Stine Grønvold, prorektorica za znanost Inland Sveučilište primijenjenih znanosti te dr. sc. Marijan Primorac, doc., predsjednik Organizacijskoga odbora PR, Media & Sports Days University of Mostar konferencije. Nakon pozdravnih govora uvodno predavanje imat će prof. dr. sc. Tomislav Volarić, pomoćni rektora Sveučilišta u Mostaru za informacijske tehnologije i inovacije s temom AI i PR: nova era kreativnosti?
Program Konferencije je podijeljen na više od trideset izlaganja u pet sekcija: Odnosi s javnošću, Mediji, Sport, Studentska sekcija kao i novost na konferenciji, sekcija Poster prezentacije na temu Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću, medijima i sportu, a radni jezici su hrvatski i engleski.
Osim pet sekcija, tu su i tri panela, PR panel s temom Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću - trendovi i perspektive, medijski panel Primjena umjetne inteligencije u medijima te sportski panel s temom Analitika u modernom nogometu na kojima će sudjelovati stručnjaci iz navedenih područja. Na marginama konferencije održat će se i predstavljanje knjige autora prof. dr. sc. Tomislava Volarića i prof. dr. sc. Borisa Crnokića sa Sveučilišta u Mostaru s nazivom Umjetna inteligencija u obrazovanju i robotici te radionica s nazivom Alati umjetne inteligencije u odnosima s javnošću koju će voditi Hrvoje Ljubić, voditelj Centra za umjetnu inteligenciju Sveučilišta u Mostaru. Drugog dana konferencije predstavit će se i posebno izdanje časopisa South Eastern European Journal of Communication koje je posvećeno stotoj obljetnici objave knjige Kristaliziranje javnog mišljenja autora Edwarda L. Bernaysa.
Organizatori konferencije PR, Media & Sports Days University of Mostar pozivaju sve entuzijaste i stručnjake iz područja odnosa s javnošću, medija i sporta da se pridruže ovoj inspirativnoj razmjeni ideja, iskustava i spoznaja. S osmim izdanjem Međunarodne znanstveno-stručne konferencije PR, Media & Sports Days University of Mostar, svijet komunikacije, medija i sporta ulazi u novo poglavlje.